CLICK4CRETE.GR

 



Το εργοστάσιο κατασκευής ελαστικών στη βιομηχανική περιοχή της Πάτρας άνοιξε το 1962, στο πλαίσιο ενός προγράμματος διεθνούς επέκτασης της ιταλικής πολυεθνικής.


 Τα εγκαίνια του ήταν το επιχειρηματικό γεγονός της χρονιάς στην Ελλάδα και έγιναν από τον βασιλιά Παύλο, παρουσία και πολλών εκπροσώπων του πολιτικού κόσμου. 


Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα της εποχής επρόκειτο για ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια της Pirelli στον κόσμο και η κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή είχε προσπαθήσει να το αξιοποιήσει επικοινωνιακά ως δική της επιτυχία.


Το ξαφνικό λουκέτο, σχεδόν 30 χρόνια μετά, το καλοκαίρι του 1991, πόνεσε πολύ την τοπική κοινωνία της Πάτρας. 


Ως επικρατούσα άποψη έχει μείνει ότι οι απαιτήσεις και απεργίες των συνδικαλιστών, υποκινούμενες από την αντιπολίτευση, εξανάγκασαν την ιταλική διοίκηση να αποφασίσει εν μια νυκτί το κλείσιμο του εργοστασίου και τη μεταφορά του στο Κοτσαέλι της Τουρκίας. 


Είναι όμως έτσι ακριβώς τα πράγματα; Ή υπήρξε κάποιος άλλος λόγος που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση του Λεοπόλντο Πιρέλι – εγγονού του ιδρυτή του ιταλικού Κολοσσού Τζιοβάνι Πατίστα Πιρέλι – να μεταφέρει το εργοστάσιο στη γειτονική χώρα;


Διαβάστε περισσότερα στο menshouse.gr

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη